אהרונוביץ: התפתחות משמעותית ודרמתית בחקירת הרצח במגדל העמק

בנצי לייזרוביץ No Comments on אהרונוביץ: התפתחות משמעותית ודרמתית בחקירת הרצח במגדל העמק
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יום הזכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה- בתום הטקסים בבתי העלמין הגיע השר לבטחון פנים יצחק אהרונוביץ לניחום אבלים בבית משפחתה של שלי דדון ז"ל בעפולה שגופתה התגלתה ביום חמישי שעבר באזה"ת במגדל העמק. על פרטי החקירה הוטל צא"פ אך מסתמן כי מדובר ברצח על רקע לאומני אם כי גם שאר כיווני החקירה נבדקים.

השר אהרונוביץ שוחח עם הוריה של שלי ז"ל ובתום ביקור התנחומים נתן מס' מילים לתקשורת : "סיימתי ביקור תנחומים אצל משפחת דדון בהירצחה של שלי. התחושה והכאב גדול. בחורה שסיימה שרות צבאי ,הלכה לראיון עבודה ובדרכה לראיון רוצחים אותה. מרגע הרצח אני מעודכן מפרטי החקירה אותה מנהלים המחוז הצפוני של המשטרה ,ימ"ר מחוזי והשב"כ. כולם נוטלים חלק בחקירה. נכון לרגע זה אני יכול לומר כי יש התקדמות רבה מאד לגבי החקירה והייתי אומר אפילו דרמתית, אני מקווה שלא ירחק היום שאותם רוצחים ייעצרו ,יעמדו לדין וישלמו את המחיר.זו שיא השפילות. הדברים בחקירה כרגע ולא ירחק היום שהמשטרה והשב"כ יתנו יותר פרטים על זהות הרוצחים. "

אהרונוביץ הוסיף: כי נוספו 1500-1700 תקנים לתוספת שוטרים . עפולה ומגדל העמק תוגברו בשוטרים נוספים. יש תחושת בטחון אך נראה מה עוד ניתן לעשות כדי לחזק את הביטחון האישי.
שלי דדון בת 19 מעפולה יצאה מביתה ביום חמישי לראיון עבודה באזה"ת במגדל העמק אך לראיון העבודה לא הגיעה. היא נרצחה בדרך ושוטרים מצאו את גופתה באזור. הלוייתה התקיימה במוצ"ש. ומיד עם היוודע הירצחה פתחו המשטרה והשב"כ בחקירה אינטנסיבית כשמתחזקת הערכה שהרקע לרצח-לאומני. בימ"ש נענה לבקשת המשטרה והשבכ והוציא צו איסור פרסום על פרטי הארוע ופרטי החקירה אך כאמור השר לבט"פ יצחק אהרונוביץ אומר היום כי ישנה התפתחות דרמתית בחקירה.



0 תגובות